Škola provozuje jen výdejnu a jídelnu. Hotová jídla se dováží ze ŠJ ZŠ Weberova 1090/1, Praha 5 – Košíře.
Číslo účtu a variabilní symbol
Pro placení obědů používejte výhradně číslo účtu 107-5421750267/0100.
Variabilní symboly přidělené pro identifikaci plateb se nemění.
Způsob platby
Obědy lze platit převodem z účtu nebo složenkou. Protože zpracování plateb složenkou je složitější, prosíme vás o upřednostnění plateb převodem.
Cena
Věk dítěte |
Cena obědu |
6–10 let | 36,– Kč |
děti 11–14 | 38,– Kč |
nad 15 let | 40,– Kč |
Do věkových skupin jsou strávníci zařazováni na dobu školního roku (1. 9. – 31. 8.), ve kterém dosahují věku dle vyhlášky č. 107/2005 Sb., o školním stravování, bod 1 až 4.
Termíny placení
Trvalý příkaz na další období zadejte s platností k 20. v předchozím měsíci ve výši:
Věk dítěte |
Částka |
6–10 let | 720,– Kč |
děti 11–14 | 760,– Kč |
nad 15 let | 800,– Kč |
Tedy na říjen do 20. 9., na listopad do 20. 10., … a poslední na červen do 20. 5. Úhradu obědů jiným způsobem je třeba provést do 25. předchozího měsíce (25. 8. pro úhradu na září, atd.).
Přihlášení k odběru obědů
Přihlášku na obědy si lze vyzvednout v kanceláři u paní Valentové. Obědy se přihlašují na aktuální školní rok. Na každý nový školní rok je třeba vyplnit novou přihlášku a odevzdat paní Valentové.
Odhlášení z odběru obědů
Při odchodu žáka ze školy, přechodu na jinou školu nebo trvalém zrušení obědů v průběhu školního roku rodiče žáka odhlásí písemně vyplněním formuláře. Formulář se vyzvedává a odevzdává v kanceláři u p. Valentové.
Objednávání, výběr a odhlašování obědů
Péči o strávníky a evidenci plateb přebírá hospodářka naší školy Jindřiška Valentová.
Strávníci si mají možnost vybrat ze 2 druhů jídel (druhé jídlo bude převážně bezmasé). Objednávání (výběr) jídel a odhlašování předem bude i nadále využíván čipový systém a elektronický jídelníček na adrese www.e-jidelnicek.cz v sekci pro naši školu. Pro přímý přístup do sekce naší školy lze využít tento odkaz.
Osobní přihlašovací údaje do e-jídelníčku se nemění. Jídelní lístek na následující týden je vždy ve středu publikován na www.e-jidelnicek.cz.
Výběr jídel na www.e-jidelnicek.cz se uzavírá den předem do 8.00 (v pondělí je výběr na středu atd.) Návod k e-jídelníčku je zde.
Odhlašovat obědy lze na adrese www.e-jidelnicek.cz do 8.00 téhož dne a dále následujícími způsoby také do 8.00 téhož dne:
- SMS na číslo 778 467 023 ve tvaru „OBED(mezera)TEXT ZPRÁVY“. Je potřeba zprávu zaslat v požadovaném tvaru, jinak nelze oběd odhlásit, toto číslo je pouze pro SMS, nikoliv pro volání
- elektronickou poštou na adresu obedy@waldorfjinonice.cz.
V případě nutnosti, kdy nemůžete využít tyto způsoby, můžete odhlašovat také telefonicky na čísle 234 712 818 v pracovní dny do 15.30 hodin. Prosíme, tento způsob využívejte jen v nutných případech.
Žákům 1.–3. třídy vybírají jídla rodiče internetem (tzn.děti nemají čipy).
Žáci od 4. třídy si budou jídla vybírat sami čipem na objednávkovém terminálu v jídelně nebo internetem. Pokud je vybráno jídlo menu 1, není třeba objednávat oběd čipem nebo internetem, volí se automaticky.
Volba jídla po internetu:
Rodič či žák volí jídlo na stránkách: www.e-jidelnicek.cz.
Jméno a heslo obdržíte od paní Valentové.
Při odhlašování obědů musí být jasně stanoveno datum, od kdy se žák odhlašuje a datum, do kdy bude odhlášen. Žáky odhlašují rodiče nikoliv škola. V době nemoci není nárok na odběr obědů. Pouze první den nemoci je možné odebrat oběd do jídlonosiče. Neodhlášené obědy jsou započítány jako odebrané a tudíž musí být uhrazeny.
Zúčtování obědů a vrácení přeplatků z obědů placených trvalým příkazem provádí hospodářka školy. Přeplatky se vrací po ukončení školního roku, začátkem července.
Pro dotazy k platbám a vyúčtování můžete využívat všechny uvedené způsoby.
Poznámky
Limit dlužné částky, do které systém povolí vydávání obědů, je 1000,– Kč. Pokud dluh částku překročí, vydání oběda se automaticky zablokuje a žák nemůže dostat oběd, dokud dluh nebude uhrazen.
Pokud žák zapomene nebo ztratí čip, oběd dostane na základě náhradního dokladu vydaného v kanceláři u p. Valentové. Při ztrátě čipu se náhradní doklad vydává 1 týden. Pro správnou evidenci vybraných obědů není možné vydávat obědy bez čipu nebo náhradního dokladu.
Náhradní doklad na oběd se vydává v kanceláři u p. Valentové v době 11.30–14.00
Nový čip si strávník aktivuje již sám v kanceláří školy u p. Valentové.
Čip je vyroben z tvrdého plastu a opatřen ouškem. Doporučujeme přivěsit jej ke klíčům nebo na závěsnou šňůrku, aby se zamezilo jejich zbytečným ztrátám. Přihláška a záloha na čip se odevzdává v kanceláři p. Valentové. Variabilní symbol, uživatelské jméno, PIN a čip, který si vyzvedne v kanceláři u p. Valentové, bude mít po celou školní docházku. Obědy dostane za 2 dny po odevzdání přihlášky. Čip po ukončení školní docházky žák vrátí.
Výdej obědů
Každý školní den: 11.30–14.00 hod.